http://conteni2.educarex.es/mats/11340/contenido/index2.html
COMUNICACIÓN Y REPRESENTACIÓN. PELAYO Y SU PANDILLA
Para poder acceder a las fichas imprimibles la clave es: nea
P4
rafies.
Grafia de les lletres. PDI | Grafies de l' 1 al 9 PDI | Segueix les grafies |
Troba el camí . PDI | Troba el dibuix girat |
Vocals
Sons enregistrats per a plantejar diferents tipus d'activitats que ajudin l'alumne a identificar i discriminar els sons vocàlics catalans.
|
Cinc paquets d'activitats, un per
vocal, s'ha de discriminar quina de les imatges porta o no porta la vocal que es treballa. |
Discriminació visual i auditiva de les
vocals. |
Clic Associar el so d'una lletra
model amb el so d'altres paraules. |
Posa les vocals als llocs
que hi falten. |
Posa les vocals que manquen als noms dels animals. Flash
|
Consonants.
Aprenentatge de la lectoescriptura.
Treballa les lletres:M, L, P, S i T |
Recull d'activitats de lectura amb l'abecedari, els sons vocàlics, confegir paraules i frases
i iniciació a la lectura sil·làbica.Sense so. | |
Síl·labes
Comptar síl·labes. No cal ser lectors. Dos nivells: paraules d'una i dues
síl·labes i paraules fins a quatre síl·labes. |
Trobar les lletres sortides
a l'atzar dins de les paraules Fàcil i útil. Reconeixement visual d'un grup de lletres |
Dispara de forma ordenada
a les síl·labes per formar les paraules. Flash |
Paraules - Lectura
Exercicis de lectura i escriptura,
classificats en dos blocs: monosíl·labs i bisíl·labs. |
Set paquest d'activitats que contenen: lectura, còpia, dictat directe, ....
|
Relacionar paraules amb els seus dibuixos. Lletra lligada i majúscules. Molt senzill.
|
Set paquets de lectura on es treballa l'associació imatge-paraula. Inclou una guia i fitxes de treball per imprimir
|
Activitats per treballar la lectoescriptura.
Està organitzat en paquets de centres d'interès. Sense so. |
Aprendre a llegir i esescriu
Són activitats classificades en discriminació auditiva i visual i associació d'imatges, fonemes, síl·labes, paraules i escriptura de paraules i interpretació de frases.
|
Primeres lectures. |
Arrossega les lletres i forma
la paraula |
Relacionar paraules amb imatges
|
Escriure.
Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic: els aliments. El projecte està adreçat a educació infantil, cicle inicial i aula d'acollida.
|
Continuació de 100 paraules per escriure
Cada personatge presenta un projecte d'activitats, cadascun d'ells té tres nivells de dificultat, també es poden fer correlatius. Cada projecte té dotze feinetes.
|
Conjunt d'activitats pensades perquè els nens i nenes tot mirant un dibuix i escoltant el seu nom el sàpiguen escriure.
Si l'escriuen correctament el dibuix s'animarà. És un treball sistemàtic. Ideal per tenir a l'aula al racó de llengua |
Dictat de paraules agrupades pel so de la lletra inicial de cadascuna de les paraules. Està dividit en quatre grups que ajuden a l'hora de començar a fer les activitats.
|
Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic:la classe. El projecte està adreçat a educació infantil, cicle inicial i aula d'acollida.
|
Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic:la roba. El projecte està adreçat a educació infantil, cicle inicial i aula d'acollida.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario