les classes de 2, 3, 4 i 5 anys

jueves, 23 de mayo de 2013

1



http://conteni2.educarex.es/mats/11340/contenido/index2.html


COMUNICACIÓN Y REPRESENTACIÓN. PELAYO Y SU PANDILLA

Para poder acceder a las fichas imprimibles la clave es: nea

Aprendo a comunicarme1. Aprendo a comunicarmeCuéntame un cuento2. Cuéntame un cuentoFrases y dichos3. Frases y dichosPalabras básicas4. Palabras básicasLa lengua escrita5. La lengua escrita
6. Los instrumentos de la lengua escritaImágenes, carteles y fotografías7. Imágenes, carteles y fotografíasFíjate cómo escribes8. Fíjate como escribesRelaciones entre el lenguaje oral y escrito9. Relaciones entre el lenguaje oral y escritoEl lenguaje del ordenador10. El lenguaje del ordenador
Aprendo y me divierto con el ordenador11. Aprendo y me divierto con el ordenadorLas obras plásticas12. Las obras plásticasLa música13. La músicaLos instrumentos14. Los instrumentosCanciones15. Canciones
Propiedades de los objetos16. Propiedades de los objetosTodo y nada17. Todo y nadaEl número18. El númeroLa serie numérica19. La serie numéricaLa medida20. La medida
Unidades de medida21. Unidades de medidaLa medida del tiempo22. La medida del tiempoFormas planas23. Formas planas
Los cuerpos geométricos24. Los cuerpos geométricos
Las formas y cuerpos en el espacio25. Las formas y cuerpos en el espacio



Pelayo y su pandilla (Comunicación y representación)

  • sin comentarios
  •  compártelo






LENGUAJES: COMUNICACIÓN Y REPRESENTACIÓN

  •   1. Aprendo a comunicarme 
  •   2. Cuéntame un cuento   
  •   7. Imágenes, carteles y fotografías 
  •  8. Fíjate cómo escribe

  •  10. El lenguaje del ordenador 
  •  11. Aprendo y me divierto con el ordenador 
  •  12. Las obras plástica 

   
   
 
   

P4





Cinc paquets d'activitats, un per
vocal, s'ha de discriminar quina
de les imatges porta o no porta la
vocal que es treballa.
 Discriminació visual i auditiva de les
vocals.
Aprenentatge de la lectoescriptura.
Treballa les lletres:M, L, P, S i T

Comptar síl·labes. No cal ser lectors.
 Dos nivells: paraules d'una i dues
síl·labes i paraules fins a quatre síl·labes.
Set paquest d'activitats que contenen:
 lectura, còpia, dictat directe, ....
Exercicis de lectura i escriptura,
classificats en dos blocs: monosíl·labs
i bisíl·labs.

Set paquets de lectura on es treballa
 l'associació imatge-paraula.Inclou
 una guia i fitxes de treball per imprimir.
Activitats per treballar la lectoescriptura.
Està organitzat en paquets de centres
d'interès. Pot ser amb so o sense
.
Recull d'activitats de lectura amb l'abecedari,
els sons vocàlics, confegir paraules i frases
i iniciació a la lectura sil·làbica. Hi ha so.
 
Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic de les peces de vestir.
Permet crear fulls en format
pdf dels clàssics exercicis
de califrafia 
 Continuació de 100 paraules per escriure
Cada personatge presenta un projecte d'activitats, cadascun d'ells té tres nivells de dificultat, també es poden fer correlatius. Cada projecte té dotze feinetes.
Conjunt d'activitats pensades perquè els nens i nenes tot mirant un dibuix i escoltant el seu nom el sàpiguen escriure.
Si l'escriuen correctament el dibuix s'animarà.
És un treball sistemàtic. Ideal per tenir a l'aula al racó de llengua
 
Dictat de paraules agrupades pel
so de la lletra inicial de cadascuna
de les paraules. Està dividit en
quatre grups que ajuden a l'hora de començar a fer les activitats.
Aprendre a llegir i escriure. Són activitats classificades en discriminació auditiva i visual i associació d'imatges, fonemes, síl·labes, paraules i escriptura de paraules i interpretació de frases.
 

 Relacionar paraules amb els seus
dibuixos. Lletra lligada i majúscules. Molt senzill.
Clic Associar el so d'una lletra
model amb el so d'altres paraules.   
 Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic dels aliments.

  Pàgina d'endevinallesRecull d'activitats de lectura amb l'abecedari, els sons vocàlics, confegir paraules i frases i iniciació a la lectura sil·làbica. No hi ha so. Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic de les coses de la classe.









 Endevinalles Seqüències temporals Activitats sobre els lleons: trencaclosques, paraules lleó, lleona







rafies.

Grafia de les lletres. PDI Grafies de l' 1 al 9  PDI  Segueix les grafies


Troba el camí .  PDI  Troba el dibuix girat


Vocals



Sons enregistrats per a plantejar diferents tipus d'activitats que ajudin l'alumne a identificar i discriminar els sons vocàlics catalans.
Cinc paquets d'activitats, un per
vocal, s'ha de discriminar quina
de les imatges porta o no porta la
vocal que es treballa.
Discriminació visual i auditiva de les
vocals.

Clic Associar el so d'una lletra
model amb el so d'altres paraules.
Posa les vocals als llocs
que hi falten.
Posa les vocals que manquen als noms dels animals. Flash

Consonants.


Aprenentatge de la lectoescriptura.
Treballa les lletres:M, L, P, S i T
 
Recull d'activitats de lectura amb l'abecedari,  els sons vocàlics, confegir paraules i frases
i iniciació a la lectura sil·làbica.Sense so.
Síl·labes


Comptar síl·labes. No cal ser lectors.   Dos nivells: paraules d'una i dues
síl·labes i paraules fins a quatre síl·labes.
Trobar les lletres sortides
a l'atzar dins de les paraules
Fàcil  i útil.
Reconeixement visual d'un
grup de lletres 
Dispara de forma ordenada
a les síl·labes per formar les
paraules.  Flash 

Paraules - Lectura 

Exercicis de lectura i escriptura,
classificats en dos blocs: monosíl·labs i bisíl·labs.
Set paquest d'activitats que contenen:  lectura, còpia, dictat directe, ....
Relacionar paraules amb els seus dibuixos. Lletra lligada i majúscules. Molt senzill. 


 Set paquets de lectura on es treballa  l'associació imatge-paraula.  Inclou  una guia i fitxes de treball per imprimir
Activitats per treballar la lectoescriptura.
Està organitzat en paquets de centres d'interès.
Sense so.
Aprendre a llegir i esescriu
Són activitats classificades en discriminació auditiva i visual i associació d'imatges, fonemes, síl·labes, paraules i escriptura de paraules i interpretació de frases. 


 Primeres lectures. 
Arrossega les lletres i forma
la paraula
Relacionar paraules amb imatges 

Escriure.


Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic: els aliments. El projecte està adreçat a educació infantil, cicle inicial i aula d'acollida.
 Continuació de 100 paraules per escriure
Cada personatge presenta un projecte d'activitats, cadascun d'ells té tres nivells de dificultat, també es poden fer correlatius. Cada projecte té dotze feinetes.
Conjunt d'activitats pensades perquè els nens i nenes tot mirant un dibuix i escoltant el seu nom el sàpiguen escriure.
Si l'escriuen correctament el dibuix s'animarà.
És un treball sistemàtic. Ideal per tenir a l'aula al racó de llengua
 
Dictat de paraules agrupades pel  so de la lletra inicial de cadascuna de les paraules. Està dividit en quatre grups que ajuden a l'hora de començar a fer les activitats.
Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic:la classe. El projecte està adreçat a educació infantil, cicle inicial i aula d'acollida.
Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic:la roba. El projecte està adreçat a educació infantil, cicle inicial i aula d'acollida.




Publicado por La classe de 3 anys en 15:53
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest
Etiquetas: Comunicació i Representació

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Etiquetas

  • blogs interesants (1)
  • Comunicació i Representació (29)
  • coneixement d l'entorn (32)
  • general (1)
  • identitat i autonomia personal (10)
  • portada (1)
  • variats (1)
Con la tecnología de Blogger.